viva españa

http://utland.fastighetsbyran.se/Global/Spanien/Bilder/Kontorsbilder/Torrevieja.jpg
UntitledPaseo por Alicante
 
Vet inte om jag ska gråta av lycka eller sorg.
Nu står allt klart. Lägenheten i Spanien är köpt. Om bara någon månad flyttar min syster. 46,7 mil blir till 339 mil. Samtalen för några öre kommer förvandlas till flera kr per minut. Vi alla förstår att det leder till färre telefonsamtal men ingen har sagt att en flygstol är dyrare än en tågstol. Så besöken kommer inte att minska.
 
Det är fortfarande en lång bit kvar. Allt kan hända på vägen fram. Det kan bli krig mellan Alex och pojkvännen. Det kan strula på alla möjliga håll, men det viktigaste blev klart idag. Lägenheten! Nu önskar jag dem all lycka.
 
Mitt andra hem kommer att bli Spanien ♥


Anonym

Vart i Spanien? En bild ser ut som Torrevieja?

Svar: Det stämmer korrekt ! :)
AmandaNystroom

2013-08-10 / 12:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback