Ibland är en lögn det finaste man har

Det känns som jag inte vet någonting längre. Allt känns så luddigt. Mitt liv går just nu ut på att jobba och det börjar kännas i kroppen. Jag saknar mina vänner och vet inte vart jag gjort av dem hela sommaren. Vi som skulle göra något bra av sommaren efter det pissiga första året i gymnasiet. Men såklart räknade ingen av oss med att jobba bort sommaren.. Dock håller Håkan konserten och vår weekend i Göteborg fortfarande fast i mig, den var bra, riktigt bra.
 
Det enda jag vet riktigt säkert just nu är att jag åker till Turkiet om en vecka. Jag ska göra allt för att få en riktigt bra semester. Jag ska vila ut mig till skolan, ridningen och den nya handbollssäsongen. Jag ska klara denna hösttermin, och jag vill göra det bra!
 
 
 xx



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback