- You're not alone, I'm here with you

 
 
Nu när handbollen är borta för en stund och allt känns så tomt finns det äntligen tid för sådan jag inte hunnit göra tidigare. Som inte varit "prio ett" men som kanske borde ha varit det. Några exempel på det kan till exempel vara läxor och hålla städat i rummet men det var inte sådana saker jag tänkte på. Jag tänkte på kompisar. Kompisar som jag lagt åt sidan för ett tag, nekat och skjutit upp träffar med bara för att jag inte haft tid. Jag har inte haft tid med mina kompisar, de är faktiskt något jag borde ha skaffat tid till. Så nu ska jag fylla min kalender med fika dejter, soliga promenader, gympass, tjejkvällar och annat istället för handboll och skola. Jag ska omringa mig med de personer jag mår bra av att vara med, de kan få mig glad igen.
 
 
 


broren av alla

Och vi är här för dig snuttipussigullibubbi

Svar: och jag för er
AmandaNystroom

2013-04-18 / 20:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback