- deckad med 29 graders feber

 
Som rubriken lyder är jag hemma idag och sängen är min bästa vän. gårdagen var värre måste jag säga, då låg jag i sängen från 09.00 till 16.30 då jag endast tog kisspauser och åt en gång. sedan klockan 17 tog jag mig till frissan för att klippa mig och slinga lite utväxt. efter det ett möte med virpi och laget i hallen på en timme sedan hem och sova igen.
 
Idag tog jag mig faktist ner och gjorde lite ''ärenden'' på banken och tog sedan med mig en kebabtallrik och cola hem. men sen dess har jag hoppat ner i sängen igen och lyssnar på lite skön musik. känner faktist för att få ordning i rummet också men får se hur det blir med det. tänkt att mamma ska ta mig till IKEA för att inhandla lite småsaker och sedan besöka lite klädaffärer i skärholmen, men när vet jag ej.
 
jag har glömt att skriva om den trevliga personalfesten som jag var på, men det räcker att säga att vi lärde oss olika danser och åt kebab haha, roligt hade jag i alla fall ! Det kom in kunder dagen efter och påpekade att det var ett jäkla drag kvällen innan och ville vara med. haha.
 
bilderna är tagna innan personalfesten. tjejen på undre bilden är helt otrolig, all kärlek ! ♥


 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback