- who says

min tid räcker aldrig till, känns det som. jag måste verkligen bli bättre på att planera, jag bokstavligt suger på det.. jag råkar ta det lungt framför OTH med en godispåse och den varma kaffe chokladen och plötsligt försvann två timmar. sedan ska jag sätta mig med tre, fyra skol saker som ska vara klara imorgon och fredag? i alla fall visade jag och evelina att en timmes effektivt plugg kan leda till A på naturkunskapsprovet, skönt det iallafall samtidigt som svenskan och samhällskunskapen är på pinsamt låg nivå? vart tog mina betyg vägen? haha
 
i vilket fall som helst hade jag helst stått på eskilstuna läktaren och hejjat fram Zacke och Eskilstuna Guif på matchen idag, men istället sitter jag som sagt här, jo så kan det gå ibland när man är lite av en tidsoptimist.
 
just nu sitter jag även och slösar bort ytterligare tid på att kolla på systemkameror, funderar på att införskaffa mig en för en rimlig slant, är ju inte proffs så behöver inget annat än något som är begripbart :)
 
en gammal bild får förgylla mitt rätt så långa och tråkiga inlägg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback