- gör som havet, våga

 Hamnade nyss i sängen efter att ha tillbringat kvällen framför tv:n, bl.a kollat ''svenska hollywood fruar'' och ätit mat och godis. Nu när jag kom in till datorn såg jag att One Tree Hill, säsong 2 står redo för mig ! Då har jag något som kan sno min uppmärksamhet och min tid, men ska försöka spara lite avsnitt tills tåget till göteborg, men långt dit så det kanske blir säsong 3 som får vara med mig då? Jag har blivit ett freak..
 
Min nya kaffe/choklad dryck med lite tjejtidningar, samlar lite inspiration och tar det lungt även om jag egentligen inte har tid för det...
 
hade lite tråkigt och fixade en rosa/glittrig manikyr på mina naglar. första gången jag gör nanikyr utan mall så hittar ni brister så skyller jag på det, haha.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback