- snön ligger tjock på gator och torg

Vaknade vid halv tio idag, när jag drar upp parsiennen så möts jag av en helt vit skog. Hög mysfaktor, hade lust att stanna hemma och mysa ner mig men beslöt mig för att ta mig till skolan endå. Lyxade till det med toast till frukost. När jag väl kom till skolan visade det sig att jag hade kunnat börja vid 13.10 om min engelska lärare varit tydlig nog så att alla hörde och inte bara halva klassen. Menmen, smällar man får ta.
 
Kvällens handbollsträning ersattes av tacobuffé med laget, mycket mysigt!
 
Just nu sitter jag med ansiktsmask och ska snart hoppa ner i sängen. Mitt ansikte har verkligen attakerats av finnar under de senaste fem dagarna. Usch, tycker sånt är så äckligt.. Känner mig så äcklig..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback