- mysig fredags eftermiddag

 god fredag gott folk, eller något sånt.
 
denna fredags kväll ser lugn ut, detta kanske speciellt för att jag har match imorgon. åker från mariefred klockan 12 på förmiddagen men kommer hem vid 21 tiden och beroende på hur pigg jag är på kvällen får jag se vad lördagen erbjuder !
 
efter matte provet sista lektionen idag (som kändes helt ok) så gick jag, evelina och nelly till cafe trädgårn och tog en varsin latte och kladdkaka respektive blåbärspaj. vi snackade lite tjejsnack och tänkte på annat utom skolan för en stund. efter ett tag kom enna och gjorde oss sällskap och sedan gick vi till biblioteket där vi utförde våran psykologiuppgift i form av att bryta normer. ( vi skulle se reaktionerna på ett bibliotek om vi var lite högljudda ). gick lite sådär men det går väl att göra till något bra !
 
måste bara tillägga att tjejerna i min klass gör min skoldag rolig. jag tänker tankar hela tiden om att jag valt fel program men sedan kollar jag på dom och märker att jag inte hade hittat några liknande vänner i någon annan klass ! ♥
 
de översta bilderna är på evelina och nelly
de undre bilderna är på en trött morgonmänniska
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback