- missing you

 
Växlat lite ord med evelina den senaste timmen/timmarna och känns så bra och roligt att ha någon som vill uppleva samma saker som en själv. Nu har jag någon som vill följa med till Australien och backpacka, lära sig surfa och åka på bilsemester i Europa när körkortet är taget och mycket mer. Det finns så mycket jag vill göra innan jag dör och detta ska bara vara början på allt jag ska uppleva i mitt liv !
 
Tumblr_m2i8javijb1r2qlbro1_1280_large
En av mina drömmar i livet är att hyra en sån minibuss på bilden med ett gäng vänner och resa runt bland varma länder, festa, skratta, spela hög musik och sjunga när vi åker längst nya vägar för att uppleva nya ställen. Sova lite obekvämt, sitta runt en eld på kvällarna. Sånt där man kan se i filmer.
 
Tumblr_m8fae8fssy1r0fwgmo1_500_large
Australien är ett land jag länge drömt om att åka till. Se en känguru hoppa förbi, surfa och kanske snorkla.
 
Tumblr_m0h194icyu1rr16spo1_500_large
 
Tumblr_lzr229otvs1ro2prho1_500_large
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback