- lite om handboll, livet och vänner

Gårdagen trodde jag skulle bli riktigt lång. Vi åkte från Mariefred vid 12 tiden på förmiddagen och kom hem vid 10 tiden på kvällen. Vi skulle och spela en match i Vadstena, 2,5 timmarsbilresa för att spela en match och sen 2,5 timmar för att komma hem plus matstopp. Dessutom förlorade vi, vem trodde inte att bilresan hem skulle kännas ännu längre då?
 
Men gud så fel jag hade. Timmarna i bilen på vägen dit gick gick lika fort som hem. Kanske framförallt på grund av att jag satt i en bil av människor jag gillar. Människor jag annars inte hinner tillbringa den tiden med som jag egentligen vill. All kärlek till handbollen som tvingar mig att spendera några timmar med de människor som jag kanske i nuläget skulle glida längre och längre ifrån och för att den hjälper mig att känna mig så glad ibland och speciell på mitt sätt (och ibland hopplös).
 
 
bild 1&2 är jag och linnea som nöjde oss med en power nap med våra ben ihoptrasslade med erika.
bild 3&4 är två söta sömntutor. sally och johanna som sov nästan hela vägen dit.
 
bild 5&6 är jag just nu, dock utan leende för tillfället då mina högtalare spottar ur sorglig musik..
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback