- handboll

för det första måste jag nog erkänna att jag på sista tiden varit ganska oengagerad i min blogg vilket har gett konsekvenserna till mindre blogginlägg.
 

I vilket fall som helst har jag nyss kollat klart några avsnitt av OTH, slutade innan avsnitt 15 för att se dom sista avsnitten ur denna säsong med Sally imorgon.
 
Idag vaknade jag upp bredvid Linnea, i går bakade vi kladdkaks muffins, åt traditionell fredags mat i form av tacos, bastade, spelade mario på wii och snackade tjejsnack.
 
Idag spelade vi en så kallad hemma match, den spelades i en liten ort i närheten av våran stad, nämligen Åker, då det inte finns halltider i vår egna hall. Spelade mot Göksten, och måste säga att med iprincip ett halvt lag, med spelare som spelar på obekanta platser och alla som hade energin uppe under en hel match och peppade på varandra så var detta en otroligt rolig match, trotts den lilla förlusten. Känner verkligen att efter en super lyckad torsdagsträning och denna matchen är motivationen tillbaka, fan vad kul det är att svettas!
 
#3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback