- fredag

Äntligen fredag !
Imorse en timme för sent trottsade jag snöstormen med Amanda för att ta oss till skolan. Något som nästan kändes onödigt men skolmaten som var kyckling, bea och klyftpotatis gjorde dagen värd.
Måste faktiskt erkänna att snön gör mig glad om jag jämför med de senaste gråa dagarna med regn!
 
Efter skolan fick jag även sällskap av Evelina för en fika på Två Goda Ting, vi fikar verkligen för ofta.. Fick sällskap av William och Martin ett tag också. Väl hemma gjorde jag ett soundcheck på mitt singstar, imorgon gör jag och tjejerna i klassen entré i vardagsrummet och sjunger för fulla muggar. Äter god mat och har tjejsnack. Imorgon får jag även öppna min första lucka i min julkalender !
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback