- Livets mening sticker upp som toppen av ett isberg vid horisonten.

Sitter för tillfället och rockar lite gammal sommar musik, eller musik jag förknippar med sommar, nämligen volbeat. Har nyss mejat in kulturnyheterna uppgiften och börjat skriva på ett föredrag. Funderar på om jag ska ta mitt rastlösa jag och ta mig ner och kolla på träningen ikväll, kommer behöva rast från skrivandet.

imorgon är det maskinen på gröna lund, men ser ut som om det är stallet som kallar istället... ska spendera tillräckligt med pengar under fredagen på kläder så tror inte att min plånbok klarar av flera dagar. Dessutom har jag inget barnbidrag under hela sommarlovet då jag är ett januaribarn..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback