- you are amazing

sitter i min säng som numera är utan en ram (ska köpa ny säng). har precis duschat efter en handbollsträning som jag själv tyckte gick bra mot slutet. på lördag är det hemma match klockan 17.00 i mariefredshallen för er som inte har något för er. möter serieledarna, linköping, dock var det lika i halvlek borta med mig i mål och saknades utespelare, och den slutade inte så illa så en match är jag redo och ge dom som utespelare denna gång! och vi behöver allt stöd vi kan få! på söndag tar jag en mysig uteritt med bella och isabell, det va länge sen!

nu ska jag snart dricka varm choklad med grädde och läsa lite fysik sådär dagen innan som vanligt. sen får jag se om jag läser biologi också.

gårdagens ridning gick jättebra mot slutet, kan inte säga annat än att jag älskar carina, haha. hon fick mig verkligen att rida mot slutet som jag annars enkelt tappar tålamod för. en stel häst blev iallafall mjuk och trevlig i slutet! så jag var glad när jag lämnade stallet igår, kom hem till fotbollsmatch sverige-kroatien som även den slutade bra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback