- what doesn´t kill you makes you stronger

dagen har som sagt spenderats i utkanten av stockholms stad. bl.a på IKEA, MIO, hööks osv. fick med oss lite saker till hemmet, saker som ska införskaffas snart är också noterade som ex en ny säng, ett bord som var slutsåld osv.

åt tacos framför melodifestivalen och snart ska jag proppa i mig jordgubbar eller mini magnum. imorgon ska jag på en mysig uteritt med fina vänner så hoppas på vackert väder. det finns dagar man bara älskar att vara i stallet och imorgon kan vara en sån.

nu ska jag klicka hem en film, puss ♥

 
kort och avklippt men jag mår bra för det

jag kan även berätta att frisören sa att jag har fin/bra hårbotten och fint/bra hår !
en liten tröst för mig själv mest



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback