- Nationellt prov imorgon

efter en snabbis i solariumet med erika tog jag mig hem och plockade upp all biologi, har nämligen nationellt prov i biologi imorgon.. biologi är ett av ämnena som jag tar in kunskap tills provet kommer sen glömmer jag den så finns ungefär noll kunskap i min hjärna så detta kan sluta hur illa som helst, bara hoppas att dom frågor jag kan kommer, men jag har ju aldrig tur.

tog iallafall en paus från mitt pluggande i 15 minuter och skypade med vicky som befinner sig i thailand, bara lite avundsjuk.. slängde även in detta ointresanta inlägg, ♥ puss


bjuder på en bild från samos 2010, innehåller inte så mycket mer än vatten, himmel, en främling och jag själv




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback