- mysig fredag

i fredags bestämde jag mig för att ta en mysig uteritt ensam. red genom hagarna med en taggad ponny för rejs så hon hoppade upp och ner på samma ställe, men det är sånt jag tycker är gulligt, haha. så tog mig en galopp i den öppna hagen efter det klättrade vi lite sen försökte jag få henne lugn iallafall på väg hem men beslutade mig för att ta lite galopp i paddocken för att göra av med lite överskottsenergi !

när jag kom hem åt jag god mat sen knallade jag till johanna för en myskväll med 1,5 film. vi såg klart water for elephants och såg halva the boy in the striped pyjamas. två filmer som är värda att se ! åt lite gott och så färgade hon mina toppar röda med karamellfärg, haha. när jag skulle gå hem möttes jag av vildsvin så pappa fick hämta mig med bilen och köra mig hem (ungefär 100m).

  
  
lite bilder från uteritten



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback