- inte orkat blogga

sitter som vanligt med fullt av läxor framför mig, men just lägger jag dom åt sidan.
Kort dag i skolan, och det innebär mjukisbyxor och smink lös, alltid lika skönt. dock har dom första två dagarna varit väldigt sega.

har flera dagar tänkt ta mig ut och springa för att förbättra min kondition men jag lyckas aldrig komma ut. jag menar vem väljer en springtur framför marabou:n som ligger och väntar i kylskåpet eller glassen som ligger i frysen? iallafall är mitt mål någon gång i livet att få springningen som en vana, men än så länge är tiden inte inne...
någon som har ett tips på hur det kan bli lättare att ta sig i skjortan och göra det? känner att jag är öppen för förslag.



  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback