- a smile is the best makeup a girl can wear

sitter här i min säng med en tom chipspåse och en ett tomt choklad papper vid min sida, nyss kollat klart på en film som visades på tv. en riktigt bra en faktiskt. bella kom förbi med min kjol innan också, hon åker väl till arlanda om några timmar för att sedan sätta sig på planet till grekland. i vilket fall som helst har mor och jag haft en dag i skärholmen med lunch och shopping.fick med mig oväntade saker men dock inga väntade skor, men får väl köpa mig ett par utomlands? imorgon slänger jag in bilder på det jag har köpt, och ska även ha en skön dag där jag först tar en jogging tur/powerwalk innan frukost, sedan ska jag måla naglarna, ånga ansiktet och ha ansiktsmask, ska även färga ögonbrynen så jag slipper måla dom, hoppas bara att det blir bra nu så jag inte ser allt för jävlig ut när jag åker iväg.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback