- sorry for bad update

förlåt för den dåliga uppdateringen, kommit hem efter tolv den senaste veckan och därför bara gått och lagt mig efter då jag jobbat åtta dagar i sträck nu. men för tillfället har jag det underbart och håller mig alltid underhålld med den ena eller det andra. men ikväll ska jag städa undan i mitt rum och sedan komma i säng en aning tidigare !
men får se hur det går då jag även tänkte komma uupp med en till bildbomb från turkiet !
 
mamma är underbar och har nyss fixat 6 nya månaders spotify premium till mig så nu kan musiken gör städningen lite lättare !
 
 
dom två bilderna under är tagna i lördags på en lyckad överrasknings fest för pontus som erika drog med mig på !
lånade bilder av my



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback