- miclas coco chanel, torsdag

blev ett pass som började barbacka dressyr och slutade dressyr med sadel, och det va min plan från början.
testade rida henne på grammantygel som jag hittade i skåpet och ponnyn var helt underbar! det va länge sedan jag fick en så fin känsla efter ett dressyr pass, brukar tappa tålamodet men nu ville jag bara fortsätta.
får se om jag kör ett dressyr pass imorgon också eller om jag tar och rider ut om vädret är fint!

ja på bilderna ser matchningen sådär ut, haha. flece täcket passade inte in precis. men när jag red och det låg på sidan om var hon väldigt fin i vinrött och brunt :) ♥




Sofia

Ja det gör vi nog :)

2012-01-05 / 23:18:14
BLOGG: http://sofiaabengtsson.blogg.se/
Emilia D

Hon är ju världens bästa ponny! :) och hon ser ut att må riktigt bra, roligt att se:) /Förra ägaren Millan

2012-03-16 / 19:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback