- LUNDASPELEN 2011

- lundaspelen, creating memories for life

ännu en underbar slutvecka av 2011 avslutad nere i lund på lundaspelen med mitt fina lag.

jag vet inte vart jag ska börja.. kan börja med att skolan vi bodde på var näst intill perfekt, ca 100 meter till stan, nära till mc donalds, godis och klädaffärer. rummet var godkänt, dom andra lagen vi bodde med var godkända, dörrvakterna väldigt trevliga o roliga. men vad brukar inte 20 åringar vara?

matcherna gick inte som dom skulle alls under cupen. jag spelade bra en match, dom andra var endast bra i omgångar och godkända och till och med dåliga. första matchen gjorde jag två japaner, grym som jag va, och visade vilja enda in i det sista även om vi låg under annars lägger jag bara dom andra matcherna bakom mig och talar inte mer om dom.

discot och all fritid var underbar. allt skratt och ja allt ! ♥


att jag alltid lyckas börja sakna något så snabbt, jag han bara lämna rummet sista dagen innan jag längtade tillbaka.. varför?


det sorgligaste som hände under trippen måste ha varit när vi inte fick köttbullarna till lunch andra dagen utan istället fick hem äcklig pastasallad, usch vilken besvikelse...

söta tjejer:




en video med lite få bilder och videoklipp från invigningen. dock va kameran väldigt långt ifrån aktiv detta år..

lite bilder i videon är tagna av anna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback