- förlåt för att jag aldrig sagt förlåt

jag vet att jag sugit på att uppdatera.. men kan informera om att jag får tillbaka mitt internet påå mobilen den 1 februari tror jag det var !

skickade in mitt gymnasieval idag, känndes väl sådär. fortfarande inte övertygad på mitt val men ska se till att ta mig på öppet hus nu innan omvalsperioden för att rangordna valen som jag vill ha dom. även tagit mig till stallet en solig vinterdag som denna o haft lite markarbete med chanel. och till sist gjort matte läxan med min far, vad vittsen med den var vet jag inte.. även märkt att jag imorgon måste skriva historia och svenska, och börja kolla teknikarbetet också. sen var det ju spanska där på sidan också och engelska.

Vinst med 7-17 mot katrineholm i lördags !
dock en väldigt dålig och lam match, dock hade vi en bra 10 minutare då vi gjorde 8a mål.

men dags att snäppa upp oss ett snäpp två matcher efter varandra med dåligt spel, dock vunnit dom ändå men
det kommer inte hålla i längden.



michelle bergström

Sv; Okej. :) Hur mycket kostade den? :D



Tycker du? :) Tack!

2012-01-31 / 15:51:25
BLOGG: http://michellebergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback