- you make me feel

måste faktist säga att skoldagen inte var så jobbig, vaknade och var ganska pigg imorse och det fina vädret bidrog med en lättare dag också ! :)

ikväll är det handbollsträning, känns som en evighet sedan jag tränade sist och känner att det är på tiden att komma igång med allt igen, börja springa vore ett plus i kanten men jag hinner inte med det.

nu när snön och isen är borta och solen tittar fram känner jag att det är dags för moppen att plockas fram så jag måste få pappa att fixa den, börjar bli trött på att gå från skolan i ur och skur, dessutom får man ju lite extra tid om moppen finns för annat, och inte nog med att man slipper bära alla tunga skolböcker som tar livet utav mina axlar.

fick MVG på min historia idag, happyface*. känns som det rullar på i det ämnet som till en början gick förjävligt, mycket skönt.

imorgon blir det skön kortisdag och antingen handbollsträning på kvällen eller så åker jag ut och rider chanel, saknar den pricken lite, länge sen ! ♥


Alina Nyström ▲ foto, stil & vardag

Sv: Haha, tack! ;)

2012-02-27 / 17:18:41
BLOGG: http://alinanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback