- this is what i made of

dagen har varit bra bortsätt från tekniken och gympan som jag gick ifrån med kalla fötter och onda knän (skridskor).
i spanskan fick jag en glitterstjärna på mitt skriftliga läxförhör och den muntliga läxan fick jag en vacker fråga om jag hade lyssnat mycket på den spanska skivan bara för jag fått ett bra uttal, svårslaget.

denna helg kommer jag förutom att rida och spela match att plugga, det är iallafall planerna och måsten. sen vet man ju aldrig var det slutar. två nationella prov i svenska nästa vecka och har ett antal läxor och inlämningar som ska in då också så bättre att ha dom klara så har jag bara svenskan att oroa mig för. lät rätt smart tyckte jag.

visar våran lyxiga skolmat på bild under, hoppas ni blir avundsjuka



Anonym

Vrf jobbig fysik? :S

2012-02-03 / 22:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback