- som jag hade dig förut

Torsdag en dag efter onsdag. skoldagen har varit rätt fylld med skratt, både från gympan, lunchen, rasterna och framförallt so:n där vi kom in på gamla minnen vi fått genom åren. sånt som vi sedan ska snacka om dom sista dagarna med varandra, när man talar om det finns det så mycket som varit så roligt och hur mycket man egentligen gjort tillsammans. jag har tillbringat fem dagar i veckan med min klass från åtta till halv fyra de senaste åren, ja känt dom flesta sedan ettan om inte dagis och förskola.. ja, alla är inte som jag eller mina nära vänner men dom är för goa.

nu ska jag försöka få in spanska i huvudet, det var länge sedan jag hade en läxa i det..

 
 
 
amandanystroom @instagram


michelle bergström

Sv; de är faktiskt bra med mig med. :)



Ja visst. :D

2012-02-02 / 16:56:04
BLOGG: http://michellebergstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback