- Priorin för hår

jag har som sagt testat ricinolja metoden men den funkade inte riktigt som jag ville. den gav delad effekt, dvs tunnare hår men längre. på senare år har mitt hår tunnats ut väldigt mycket då det ramlar av och går av, mycket pga plattande och tuperande och i slutet ricinoljan.

Priorin såg jag på reklam på tv för ett tag sen och tänkte kolla vidare på det. det verkar som om många fått resultat men känner dock att 400 kronor är lite dyrt. speciellt om jag ska behöva köpa i flera omgångar. Jag är inte redo att offra barnbidraget för det.angående priset jämför jag kanske med ynka 50 kronor som oljan jag testade innan kostade.

någon som har något billigare förslag på mina problem? vore gulligt om någon kunde slänga in en kommentar då ! ♥



ella

Det bästa vore ju egentligen om man inte plattade håret eller tuperade, bara lät det vara naturligt :)

2012-02-08 / 20:08:14
BLOGG: http://axelias.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback