- den falska spegeln

ja min lördagskväll har tillbringats och ska fortsätta tillbringas hemma, har lite gäster över middag och melodifestivalen som vanligt när den drar igång. men den största anledningen till att jag ligger halvt död i mitt rum och ska knäppa på en film är väl dels för att jag gick upp innan klockan åtta idag och att jag efter tre huvudverkstabletter fortfarande har ont i huvudet efter att jag åkte i golvet med bakhuvudet på matchen i högre fart, snurrandet i huvudet tog där emot stopp ett tag efter lyx-lunchen på ikea.

funderar på om jag ska slå på den senaste twilight filmen som finns på datorn nu eller ej, eller så väntar jag med det tills jag och mina vänner ska ha ett litet twilight maraton, haha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback