- Tomtecupen 2012

Var nere och kollade Tomtecupen (fotbollscup) tillsammans med min syster och Alexandra Pakh tidigare idag. Kollade väl framförallt för att Jonas spelade, men hans lag dög tyvärr bara till en andra plats. haha.
 
För tillfället innan Alex åkte försökte hon få med mig till Göteborg när hon åker hem så om jag hamnar där om några dagar är oklart men det är alltid skönt att komma bort. Min syster är allt för snäll mot mig. Fick världens finaste pyjamas och mys strumpor igår. Inte bara det utan hon har även tagit snacket med m&p om hål i naveln, så det är fixat och klart och hon betalar. (fick massor av piercingar också). Det skulle jag aldrig klarat utan henne. Redan försökt i några år.. Så antingen tar jag hålet i närheten av mig eller nere i Göteborg.
 
Puss på er !
 
Vi båda föddes såhär fula... haha


Matilda

Nej amanda, jag tror jag dör!!!!!! Jag vill också

Svar: det tar nog inte lång tid innan du gör det heller ! ;)
AmandaNystroom

2012-12-27 / 11:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback