The mind asks the questions, the heart has the answers

När jag tänker efter känns det så tomt utan dig. Du har alltid varit som en lillasyster för mig och en bästa vän. Jag saknar varje dag vi var tillsammans. Vi kunde vara så barnsliga men samtidigt så seriösa. Du skulle alltid släpa mig upp klockan nio på morgonen även fast du visste att jag hatade att gå upp tidigt. Jag saknar våra goda köttbullsmackor vi gjorde till frukost och när vi åt pommes med grillkrydda (eller kanske grillkrydda med pommes) på hälleviksbadet. Dom mysiga ridturerna när vi plockade körsbär från hästryggen. Eller bara de dagar när vi kommit in efter en dag i stallet och satt på en film och åt godsaker.
 
Jag saknar allt, tillsammans med dig.


"together forever never apart maybe in distance but never at heart"      ♥

 
 
"distance mean so little when someone means so much"
 
 


Victoria jönsson

Åh Jesus vad många minnen som kom upp! Har inte tänkt att vi har verkligen gjort så mycket tillsammans. Saknar verkligen dom gammla sommarna! Det e nu man verkligen har insett hur kul vi har haft det! Tack för alla fina ord!
Hade varit jävligt kul om vi kunde träffas till sommaren så allt blir som vanligt igen... Sommaren har och kommer alltid förknippas med dig! Saknar verkligen dig...💗

Svar: Jag får försöka att komma ner nu till sommaren för att träffa dig! Vill att allt ska bli som förr...
AmandaNystroom

2012-12-22 / 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback