- match dag

Lördag idag, hade match på morgonen i Stallarholmen. Förlorade med två bollar tror jag det var. Jag personligen spelade en ganska dålig match, men vi alla har bra och dåliga dagar.. Imorgon kör vi match igen, men denna gången borta i Tillberga, ligger vi Västerås tror jag. Så hela denna helg lutar mot handboll. Kollade även damernas match mot Frankrike i EM, lite oflyt men kul att Emma Hawia gjorde sitt första landslagsmål. Och Frankrike är ett RIKTIGT bra lag !
 
Suttit klistrad framför One Tree Hill idag med gottesaker. Ätit lite toblerone tårta, plock saker och mini magnum.
Nu ska jag sätta i sista skivan av säsong 8 som bara inntehåller två avsnitt.. Sen får jag hoppas att jag får den önskade säsong 9 i julklapp ! puss
 
 
Saknade sommarvärme !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback