- kesella och massor av bär

Blev ändrade planer idag. Eskilstuna med Evelina ändrades tyvärr mot Stockholm med pappa. Men nu är den viktigaste julklappen inhandlad!
 
För omväxlingens skull har jag inhandlat lite kesella. Tänkte testa att äta den tillsammans med lite hallon nu innan träningen ikväll. Hört mycket om keso och kesella som mellanmål innan träning och tänkte testa idag då jag inte var så hungrig men måste äta något. Jag brukar inte bli så trevlig om jag tränar på tom mage. haha.
Så snart blir det upp till bevis om jag gillar det lika mycket som alla andra verkar göra !
 
Sen har jag även handlat hem lite yoghurt för att kunna göra lite olika smoothies. Ska även testa göra en smoothie på hallon och mango, aldrig testat men det är värt ett försök. Annars kommer jag alltid att göra min orginella med hallon och blåbär. Lite tråkigt i slutändan. Perfekt när man är lite småhungrig men inte vill ha något jättemäktigt. Då kanske jag inte små-äter lika mycket onyttigt om dagarna om jag äter ett litet mellanmål istället.
 
 


Alle

Heej! Skulle du vilja göra ett länkbyte?:) kraam

Svar: Hej, ungefär hur många läsare har du per dag? :) kram
AmandaNystroom

2012-12-23 / 12:54:00
BLOGG: http://nattstad.se/allemilding

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback