-

Otroligt vilken seg lördag, inte rört mig utanför dörren. Kollat på film med mamma och har tillsammans fällt några tårar. Ätit lite onyttigt. Var från början tänkt att jag skulle åkt iväg och handla lite julklappar men snöstormen stoppade mig. Hörde att det i södermanland hade skett ett flertal olyckor på bara en halvtimme. Helt sjukt.
 
Då jag inte ägnade min fredag till att göra klart läxorna så ser det tyvärr ut som om jag måste göra dom ikväll. Iallafall matte och naturkunskapen. Naturkunskapen har jag skjutit på i snart en vecka och den ska in imorgon så det är läge att sätta lite fart med den!
 
För övrigt är jag bara otroligt avundsjuk på Olivia som befinner sig i Thailand. Känner att hon har det lite varmare och lite bättre än mig just nu. Känner mig väldigt sugen på att sätta mig på ett plan just nu och flyga till något varmt ställe. Men får glädja mig åt att jag endast har två dagar kvar i skolan innan jag tar jullov!!
 
Två bilder som mattias hittade från Icmeler förra året på mig och lotta.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback