- please, don't forget me

skolan var idag inne på sin andra dag och jag har redan bytt klass fyra gånger, rekord. men imorgon ska jag tillbaka där jag började. på fredag nästa vecka är det planerat att jag får hem min blivande kärlek, en macbook air. då kommer det förhoppningsvis bli roligare att blogga igen !

funderar nu på om jag ska hoppa in i en dusch eller om jag ska slänga ihop ännu en bildbomb från turkiet, men det är ju så att jag måste packa också. ska nämligen till nyköping imorgon och stanna där till söndag. någon slags festival av något slag skulle det vara och framförallt ska jag träffa efterlängtade olivia !! så otroligt länge sedan nu. kan även passa på att berätta att när jag var i stockholm i helgen med johanna, (var på norlie & KKV), så lunchade/fikade jag med en efterlängtad lotta som jag inte träffat sen turkiet förra året ! <3

kärlek till mina underbara vänner, hoppas jag kommer att hitta lika underbara i nya skolan. puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback