- det känns som om man har förlorat en vän, men det låter så patetiskt

 
 
klockan är endast nio och jag ligger med mysbelysning i rummet och lyssnar på magnus uggla. skönt och efterlängtat måste jag säga då jag inte utnyttjat min säng och rum till fullo den senaste tiden.
 
igår satt jag till häst och red ett dressyr pass, otroligt länge sedan. känslan av att känna att man rider rätt och hittar dom rätta knapparna är värd så otroligt mycket för mig som varit så tveksam för ridningen i slutet av förra säsongen. nu är det roligt och jag vill bara ha mera av denna känsla. jag hoppas verkligen att jag ska hitta en ny kompis på fyra ben som jag kan fortsätta att utvecklas och ha det roligt med. jag lämnade chanel av en och annan anledning, men redan efter denna korta tid så saknar jag varenda minut av allt, allt som hon gett mig.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback