- It's just a bad day,but not a bad life,beacasue it can not rain forever

hej mina fina läsare! dagen började jag skönt med lite sovmorgon inför det praktiska provet i första hjälpen. 5:or var skådespelare och befann sig med olika skador på olika olycksplatser, vi i 9:an skulle agera som om det var verklighet och lägga om sår, göra mun mot mun metoden på dockor bredvid m.m. eftersom jag inte fått något besked på att jag inte klarade det så betyder det att jag blev godkänd.

även intalat mig själv att jag ska anmäla mig till vårruset iår, skolan hyr en buss som tar oss till stockholm. så kvällen den 20 maj är jag ute och springer 5 kilometer och har det trevligt med skolan i huvudstaden.

lite oro över omval av gymnasiet då hemsidan inte fungerar? och våran syo konsulent är sjuk. men plåstrar om det med att jag fick tillbaka två so uppgifter som det stod mvg på.


bild i repris




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback