- bloggtävling på Kawaiidoll.se

Är med i en blogg tävling där man kan vinna valfritt plagg från Kawaiidoll.se.

Jag har valt denna sjukt snygga byxdressen. Den skulle vara superläcker till sommaren. Tänk dig en sommardag med ett par snygga skor, armband och brillor! Jag har ett bra tag kollat runt och testat byxdresser som i slutet inte levt upp till sina förväntningar.. Alltid lika deprimerande att åka på shopping runda, vara bestämd på vad man ska köpa sedan inte hitta just det man vill ha.. I alla byxdresser har det saknats något, och det har denna ! Jag är ingen puttinutt tjej i blommiga för gulliga byxdresser, denna blå sjömans looken är perfekt för en kort blondin som mig, dessutom skulle den få mina korta ben att se längre ut när skärpet sitter uppe i midjan ! Gash vad jag vill ha denna!

för att komma till hemsidan där den kan beställas klicka HÄR !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback