- friidrottsdag

på grund av att jag aldrig har varit mer matt i mina ben i höjdhoppet och längdhoppet så gick det åt helvete, så dagen har varit jävligt seg och tråkig. sprang inte 100 m eller 800 m men när jag senare sprang stafetten i bara strumpor kändes det sjukt bra, då benen sprang snabba korta steg och inte halkade efter eller snubblade, och växlarna vä näst intill perfekta så det va ju kul. bara det att jag nu måste tagga för att springa till strandbadet, det mindre bra med att benen känns bra igen.. haha lite värme kladd på benen innan turen och dom kommer att bära, får jag hoppas!

nej nu ska jag göra klart alla slags läxor som totalt tagit över mitt liv för tillfället...

puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback