helgen

fredagen vart väl fin. skolan va lite seg men det glömdes väl tidigt bort. åt pommes och bea på riddarn med amanda, erika och emelie mycket fina tjejer, spalade biljard med emelie och amanda och vann båda omgångarna duktig som man är. åkte ut till stallet och kollade lite på klubbtävlingen, skulle ha hoppat efter men det tog så lång tid så red bara igenom henne och galopperade henne lite. hem byta om och dra ut till hästnäs. ja något i den stilen men va ändå hemma rätt skapligt.

lördagen vaknade jag vid åtta så mamma och jag drog till ikea, mio och allt det där, ah mormor hängde också med. vi fikade kollade lite till mitt rum, säng osv. kom hem rätt sent sen skypade jag halva natten men underbara carina !

sov halva dagen idag, och vid tre åkte jag ner och mötte upp mitt lag. samlade pantburkar så vi fåt lite pengar till prag och lund. må säga att jag och erika haft en händelserik dag, vi lär nog leva flera hundra år efter vårat skratt...

vi fick ihop 2000 kr :)

detta va bara början av våran samling ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback