- lite allmän skol info bara




  Dagen har varit helt okey, berömme kliver in i svenska och engelska. det får mig att fortsätta kämpa där iallafall. engelska ser mycket ljus ut mot förra året, mycket pga av byte av lärare tror jag och är mycket nöjd då allt fungerar bra nu. även svenska läraren är bra. det är bra då det behövs det sista året. nu är det väl bara kämpa, men jag känner inte viljan hela tiden och är bara allmänt skoltrött. dom andra ämnena rullar på som vanligt, tror jag. men måste dra fram lite högre betyg i vissa ämnen. det värsta är att jag ska söka in med ett alldeles för lågt betyg i hemkunskap då jag inte får mitt betyg där förens till sommaren då vi inter har hemkunskap på höstterminen. illa men sant. och vad som händer i gympan nu med friidrotten känns inte bra..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback