- söndagen

vaknade upp tidigt, ca åtta av att mamma väckte mig med frukost och allt det där som hör till på helgerna i mitt hem. kollade lite på tv, satt på mig ridkläder och drog uut till stallet. mockade och fixade allt sedan red jag och emma ut i skogen, eller ah älgjakt så vi ville inte bli riskerade att betraktas som älgar så vi red runt sjön, snackade lite, hoppade över en gren i en skogsdunge och gallopperade upp för lite småbackar där dom fick tänka på fötterna också :) när vi galopperade runt sjön på vägen finns det inga ord på hur stark hon var, red ändå på peelambettet, det nnya tredelade, känndes däremot som jag red på ett vanligt tränsbett. lilla pollen har sina jobbiga dagar haha och hon som brukar vara känslig i munnen, het och känslig, hon var lite upp och nervänd idag tror jag .. haha :p

ska se om jag ska lösa licens för detta år ändå för att vara med på KMet med chanel, hoppningen och hur det blir med dressyren vet jag inte men ska testa hoppa henne på tävling och se om det slutar som dom senaste på marken eller inte :) haha ja hon är rätt knasig,

nnars har jag städat mitt rum idag, den sega städningen som tar några timmar och egentligen inte är något speciell, sen har jag ätit mammas dyra köttbit med kärlek. haha nu ska jag koppa in i duschen för att sedan lägga mig i min nybäddade säng ! jag vet att alla skitgrisar blev jääävligt avundsjuka nu ;) puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback