- det finns så mycket saker jag borde ha berättat för dig

skolan idag har varit ovanligt skön för att ha varit en torsdag måste jag säga ! hade framtidståget på både so:n och spanskan, dom pratade om gymnasieval och så. rätt intressant men jag vet faktist inte alls vart jag ska gå gymnasiet och vilken linje.. kommer bli jobbigt val. sen hade vi bara allmänt sköna lektioner som planering på andra so lektionen och på matten satt jag mig i det lätta rummet för genomgång, hur skönt som helst. gympa och lek i slutet och vad kan bli bättre?

när jag kom hem gjorde jag ett gammalt nationellt B1 prov i matte, rekomenderas 30 minuter till gjorde på 20, det betyder bara att jag kommer att få mera tid till B2:an som man gör direkt efter. läste igenom fysik och tekniken och nu ska jag be pappa hjälpa mig lite med den också ! puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback