- det är ditt val

suttit och kollat gymnasiekatalogen i helgen, asså usch för att välja gymnasium. kommer att bli grymt svårt att veta om man har valt rätt linje, rätt skola osv.

jag har hela tiden nästan varit övertygad om att jag vill läsa samhälle, för att det är så brett och högskoleförberedande. men tror jag nyss ångrat mig, när jag hört andra som har gått det osv. vill fortfarande gå ett högskoleförberedande program så nu är jag lite inne på teknik, kolla vad det är osv.

ja tur att jag har några månader till första valet och ytterligare några till till det slutliga valet.


juste på torsdag åker vi till thomasgymnasiet i strängnäs med skolan iallafall och kollar läget där, sen ska jag ta med mig matilda, säkert någon mer som vill följa med, till stockholm i november på gymnasiemässa !

puss





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback