- credit

måndagar är ju för sköna, att endast ha en lektion efter lunch är ju drömmen, och att ha den lektionen i jouren ja vad kan man säga att det är då, himmelriket?

iallafall fick jag tillbaka min so, mvg- vart det på den, och kan ju inte säga annat än att jag älskar lärare som ger beröm och dessutom verkar mena det iallafall. min engelskalärare stannade mig när jag gick uppför trappen om min uppsatts som inte är klar än, och jag trodde hon skulle säga något helt annat och säger istället att den är bra och att jag är duktig och så, hur bra känns inte det då? där har vi dom lärarna som vet hur man ska få eleven att vela jobba ännu bättre!

nu ska jag göra lite mat och sedan ladda för träning i stallarholmen ikväll !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback