- ridning - 4 november - 2011

longerade henne idag i ca 40 minuter, skulle egentligen longerat henne lite sen ridit men blev bara longering istället. det blir ridning imorgon och på söndag också. alicia och bella är inte hemma och kan ju inte säga nej till ponnyn. ska försöka småhoppa lite någon av dagarna sen får jag se om jag ställer upp på KM och då på liv eller död.. hehe.

ska även skriva upp mig på ronjah på dressyren och mejlat ann om jag kan rida någon privatlektion innan då jag ridit henne en gång. synd att det är så lite galopp i LC:1 och så mycket trav, hade gärna haft det tvärt om, haha.


bilder på ponnyn när jag och emma longerade henne idag. :)






fiaaaaaaa

sv:

skulle fixa till färgen lite! :)

2011-11-04 / 19:58:58
BLOGG: http://fiamurakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback