- prao

första dagen av en veckas prao avklarad. Helt okey start. man kan ju säga att jag och anna skrattade lagom mycket första delen av halvan åt våra snygga kläder... kommer kanske upp kort om vi får något i våra uniformer... börjar ju såklart med att skära mig så då kommer doktorn till undsättning med plåster och sånt där blått förband annars har jag och anna varit riktigt duktiga. spillt lite sås i golfbilen när vi rullat fram och tillbaka själva till skolan några gånger, tagit i för kung och fosterland när vi skulle få in mjöljken i mjölkautomaten, barnen började väl undra vad vi gjorde.. haha dansat tåg i köket till gammal fronda, och skurit kakor.

och vi höll väl på att svälta också. inte lunch förens jätte sent, och jag som brukar äta så mycket i vanligafall på våra tidiga lunchtider.. haha

det bästa var väl att vi inte diskar eller städar, det som jag hade trott på mest. men kanske
ska jag skriva än så länge. hehe

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback