- Dag 7 - 4 minnen jag aldrig glömmer

Dag 7 - 4 minnen jag aldrig glömmer
Dag 8 - 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 9 - 2 saker jag önskar jag kunde göra

Dag 10 - 1 person jag litar på

-----------------------------


Jag har rätt många minnen jag aldrig glömmer. det kan vara små enkla roliga som bara alltid kommer finnas där och dom finns det många av. sen finns det större som resor och dagar.



* Turkiet sommaren 2010

-träffade sånt otroligt folk.
hade kul dag in och ut och bara levde och träffade nya människor hela tiden, skrattade hela tiden och bara det beskriver väl hur underbart det var.




Börjes ponny cup

- Där har jag lärt känna dig och träffat dig år i rad.. att vi kanske aldrig ses igen gör ont. vet inte vad jag ska säga men det senaste året rann det tårar när jag lämnade dig.. jag har fått vara med dom som var som min andra familj, skrattat och allt det där som hör till.


När jag vann KM första gången

- det var det första gången jag skulle tävla med omhoppning och dessutom var det ett klubbmästerskap och så vann jag. oj vad glad jag var..

inte bild från då.



Konfimations tiden 2010-2011

alla dom där speciella dagarna, resorna. alla umgicks skrattade och allt det där.
polen resan, vilket minne, när vi va iväg och åkte skidor, ramlde i liftar och sånt där. och ja sista dagen på själva konfimationen när jag och matilda hade tal om bildspelet och vi stod och grät för vi skrattade så mycket, dom i publiken skrattade med oss och dom andra konfimanderna. haha ja, lättade upp den kristna andan gjorde vi ju iallafall..

till och med att sjunga om gud var kul. haha. dock finns det alltid dom tråkiga delarna, men dom har jag förträngt som att gå på långsamma mässor när man kunde gjort något annat.



Victoria jönsson

MORRIS<33

2011-11-27 / 00:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback