- Dag 6 - 5 saker jag inte kan leva utan

Dag 6 - 5 saker jag inte kan leva utan
Dag 7 - 4 minnen jag aldrig glömmer
Dag 8 - 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 9 - 2 saker jag önskar jag kunde göra

Dag 10 - 1 person jag litar på

-----------------------------

För det första kan jag inte leva utan MUSIK. Har alltid musik på. Innan skolan på högre volym för att vakna, när jag är hemma är det alltid musik på, när jag går till skolan i ett par hörlurar. vet inte varför men det är helt underbart, allt skulle vara så tyst utan den !

Jag skulle inte kunna leva utan att sporta av något slag. seriöst, jag skulle rulla fram så mycket mat och godis jag äter. jag skulle fan inte må bra... hehe jag menar, nu har jag en sport varje veckodag och ja, det behöver jag nog för att inte växa på bredden. haha
sen allt sociala, cuperna med laget, lagkamraterna, underbara. och alla vänner i stallet, ja allt det sociala skulle jag inte kunna leva utan, att sitta på en polle och känna både fram och motgångar, samma när det gäller handbollen. att verkligen känna när man utvecklas och blir bättre.
 

Jag skulle inte kunna leva utan mina vänner. vad behöver jag säga? vad är bättre än vänner som gör ens dagar. gör en glad när man är ledsen, ger råd och ja allt det där.




Skulle inte kunna leva utan min syster som alltid stått vid min sida när jag verkligen behövt någon. även om man inte tror det och hon är irriterande ibland är hon för underbar ibland. vi pratar om allt och hon skulle göra allt för att få mig må bra. hon skulle utan att tveka stå framför mig om någon skulle göra mig något. ♥ att vi delat rum enda till hon flyttade hemifrån har nog gjort att vi kommit nära varandra väldigt mycket och det är jag tacksam för nu.

Jag skulle heller inte kunna leva utan min mobil. jag är inte beroende av den men utan den skulle det ara så tomt liksom... kollar facebook, smsar, ringer och allt det där. den är som en vän liksom, heh




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback