- Dag 10 - 1 person jag litar på

Dag 10 - 1 person jag litar på

-----------------------------

den jag litar på är väl även den som bor längst ifrån mig. vi har känt varandra ända sedan födseln och kommer förmodligen skiljas åt vid döden. vi bråkar aldrig även om vi delar rum och bor med varandra fem veckor i sträck. vi alla tjafsar lite smått men jag skulle aldrig kunna vara arg på dig. om jag bad dig hålla något mellan oss finns det inget i mig som tror att det inte skulle stanna där. vi har lika trög humor och skrattar åt samma saker.
och varje gång jag lämnar dig saknar jag dig.

vissa är några år äldre, några några år yngre.
 





 



  



 



Victoria jönsson

awww!! så gulligt av deej! helt sant det du skriver!! saknar dej!!! puss puss!!



p.s fina bilder(undra vilka det är!? hmm) <333

2011-11-27 / 00:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback