- blandad kompott av dagen

mycket blandade känslor idag.. dagen börjar tidigt men väldigt bra ! känslan på ponnyn, hennes sug och allt det där är tillbaka igen. var ju km hoppning, först clear round. endast för att känna på henne. ramlat av dom senaste tävlingarna då hon kommit i full galopp och sedan nitat och att hon inte haft det där suget har känns. inte hoppat bana och högre på ett tag utan endast markarbete så känslan efter va underbar. och att det både såg bra ut med vägar och takt och kändes bra va ju ännu bättre.

iallafall. gick nolla i clear rounden. hon var het som en jagvetintevad på framridningen ute på ridbanan och ja, så jag trodde hon skulle rejsa järnet där inne men icke vad fint hon gick. fick en dålig väg till hinder nr sex då jag kolla på hindret för sent men språnget va fint ändå. fick även ett långt hopp på sjuan men inga problem där inte.
som sagt den klassen var för o känna hur hon var eftersom vi va på toppen o rasade till botten, men nu ser det ljust ut igen. jag va ju till och med nära på att inte ens ställa upp.

km klassen gick egentligen jättebra, fick dock ett stopp på sexan. mitt fel helt och det var egentligen bra att jag kände de för hon har stannat utan anledning dom senaste tävlingarna. är dock väldigt sorgsen över att jag inte kände stoppet lite tidigare så jag kunde gjort något åt det.. tror garanterat vi hade kunnat ta en placering annars !

film eller bilder kanske kommer om carina kan skicka dom :)


handbollsdelen av dagen är pinsam. trött efter en tidig dag och match vid sju är ingen bra kombination. det konstiga är faktist att vi ofta spelar sämre om kvällarna, rätt konstigt faktist. stod i mål andra halvan av matchen, hade nästan hellre spelat ute.. men imorgon är en ny dag och då får vi väl visa dom en annan sida av oss.

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback